cheesecake factory

Publicerad 2009-02-20 05:18:35 i Allmänt,

jag ska inte säga att jag hellre hade stannat hemma än att följt med till colorado, men jag är fan inte stort fan av snö och kyla. det här är första gången som jag packar till en skidsemester, dvs vinterkläder. jag har noll rutin. vilket många gånger under kvällen har slutat att jag har stått och tittat mig omrking i mitt rum. innan idag skrållade jag ivrigt ner på min msn för att se om taip var online, hon har rutin. men det var hon inte. jag har säkert packat helt fel saker. för myckte får det iaf inte bli, för man betalar för varje resväska i vikt. nu är iaf allt nere och kvar på golvet ligger endast det jag ska ha på mig imorgon kväll när vi åker till NY, samt det jag ska flyga i på lördagmorgon. 
  
ikväll har jag och emma unnat oss cheesecake factory. deras förrätter är så stora så att det blir en varmrätt för två. det var ljuvligt. vi avslutade med en chocolat mousse cheesekake. sen tog vi en runda på mallet innan vi åkte hem. höll hårt i plånboken efter min tidigar utsväning på 70$ på ett par skidbyxor. men vad skulle jag göra? jag hade inte tänkt att frysa häcken av mig för att jag hellre vill lägga pengarna på en fin klänning eller en utgång. så nej, ett par ordentliga skidbyxor blev det.
  
nu ligger jag i sängen och gnider benen mot varandra, jag är len. dagens powernap gör tydligen det lite svårt för mig att somna, men det kommer nog. får roa mig med annat sålänge.
  
godnatt!

Kommentarer

Postat av: Camilla

Publicerad 2009-02-20 08:48:27

Hoppas att ni får en bra resa! Jag tycker att det låter härligt med lite skidåkning och semester! Kramar från oss

Postat av: taip

Publicerad 2009-02-20 09:27:41

aah, synd att jag inte var inne! men hoppas att de blir kul, jag är hyfsat avundsjuk :) puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela