are you awake?

Publicerad 2009-02-09 06:10:59 i Allmänt,

söndagkväll, återigen. den tyckts återkomma. och jag intar den med samma känsla som allitd annars. det var längesen jag mådde bra en lördagmorgon och en söndagmorgon. men helgen har varit bra. många timmar har spenderats i vårsolen tillsammans med en kopp kaffe. om det så varit starbucks, wawa eller hemmabryggt. smakat gott har det iaf gjort.
   
men helgen har gått fort och imorgon är det måndag igen. en kort vecka väntar mig, det gillar vi. ledig halva måndag, fredag, lördag och söndag. visserligen har jag phys måndag och onsdag och på tisdag har jag mitt första quiz i child psych. plus en födelsedagsmiddag på onsdag och födelsendagslunch på fredag. på kvällen ska det firas inne i philly. planerna inför lördag och söndag är fortfarande oklara. för att summera, det kommer bli en bra vecka. 
  
nu väntar sängen, ska upp tidigt för åka till montCo innen min phys halv tio. måste köpa boken till classen, har fortfarande inte gjort det. 150$ kostar den, jag ska aldrig mer klaga på dyr kurslitteratur i sverige. 
     


     
GO SPYKIDS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela