AP-möte

Publicerad 2009-02-07 23:14:51 i Allmänt,

såå, nu var jag tillbaka. det var värre än någosin. massa människor, ihoptuttade för att dom har en sak gemensamt. det kan verka trångsynt, men gud. nästa möta missar jag, då är mina vänner här. får ta igen det över en kaffe på starbucks tsm med min LCC. men det är det värt, för det är till och med trevligt. 
 
nu ska jag ta en powernap innan jag börjar jobba. jobbar 2,5h men jag fasar. ikväll är den första kvällen jag lägger ner alla tre för natten. till och med den första gången jag är ensam med alla tre. emma säger att jag måste tro på mig själv, det är svårt i detta fallet. haha. det återstår att se hur det går. håll tummarna för mig! själv håller jag tummarna för att L ska bada barnen innan jag börjar. då hade jag haft ett problem mindre ikväll.
  
sen beger jag mig till emma när jag slutar vid 9pm. hon jobbar också så jag ska sällskapa henne. we're all in this together.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela