i'm getting there

Publicerad 2009-04-10 04:21:03 i Allmänt,

idag har mitt arbete inte varit så krävande, minst sagt. barnens kusiner bor fortfarande här vilket gör att D och B är ganska uppe i det just nu, och jag är ganska oväsentlig. så jag hänger mest med M jag. inget mig emot, vi är ett bra team. 
   
torsdag är min tidiga dag. så jag, emma och andreli tog oss till IKEA - home is the most importante place in the world. åt middag och minglade runt på deras marketplace. det är hemskt så hemma det känns alltså. dom har allt från ballerinakex, delicatobollar och marabouchoklad till kalles kaviar, gravad lax och köttbullar. och inte nog med det, dom har lantchips, vasa knäckebröd, kaffe, gifflar, sill, daimtårta, frödinge kladdkaka, ahlgrens bilar. allt i dom gamla hederliga märkena. det känns som att vandra omkring på CG. ljuvligt med andra ord. så åt skogen med trader joe's och acme. bredvid mig har jag lantchips och marabouchoklad, men jag måste behörska mig. chokladen är till imorgon, och lantchipsen till på lördag. 
  
dags att måla naglarna, borsta tänderna och krypa under täcket. jag är tröttare än tröttast. och imorgon väntar en ljuvlig fredag. godnatt!
 
you'r not just a name and a face in the crowd..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela