lite lycka!

Publicerad 2009-04-20 04:33:51 i Allmänt,

såå, tillbaka i bloggen igen. vilken helg det har varit. den har varit fullsmockat av roligheter. på två dagar har vi hunnit med chestnut hill, mallet, cheesecake factory, IKEA och en trip in till philly. emma har sällskapat oss vilket har varit väldans trevligt. hon och jag hann också med en philly by night igår kväll, när mammsen arbetade bort sin jetlag med lite sömn. det var lyckat som alltid annars. vänner, på begäran framförde jag we're swedish alldeles själv. ni skulle varit där.
   
något annat som kan beskrivas med lycka är att krama mamma godnatt på kvällen. och att vaknade av att hon klappar en på kinden och säger att det är dags att kliva upp, samtdigt som hon rullar upp gardinerna. jag kan inte förstå att jag har varit utan detta i över ett halvår, och heller kan jag inte förstå att jag ska vara utan det i ytterligare ett halv år. för att sen lämna det ännu ett år. nä usch och fy. 

något som inte kan beskrivas med lycka är att tiden går så fort här. måndagen börjar och plötsligt är det fredagen. det kan låta bra, men för varje dag som går så är emmas hemresa ett steg närme. ve och fasa, vad jag absolut inte ser fram emot den dagen jag kör henne till flygplatsen. egentligen vill jag inte en tänka på det, för vi har ju hela sommaren på oss att hitta på roligheter och galenskaper, men nedräkningen börjar :(
     
nej, mammsen sover några rum bort och jag ska göra detsamma. imorgon väntar ett besök på king of prussia. det ska bli kallt och lite regnigt så det är nog en bra dag för det.
   
you'r so very much ... IN!

Kommentarer

Postat av: taip

Publicerad 2009-04-20 10:18:21

stabilt & framföra we're swedish själv annicu.. jag är stolt! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela