powernap delux

Publicerad 2009-04-01 20:26:24 i Allmänt,

när tisdagen har passerat så känns resten av veckan som en dans på rosor. eller nja, näst intill iaf. jobbade 7.30 - 9.30am, sen somnade jag in gott. 12.30 vaknade jag till liv igen. en ordentlig powernap med andra ord. fast om den gav mig någon power är jag tveksam till. nu börjar jag jobba om en stund igen, 2.30 - 9pm. känns sisådär, men det är bara att bita ihopa. tar nog dom på lite äventyr. eller kanske emma komma över på en playdate med sina barn. annars kommer hon över senare ikväll och sällskapar mig på min mum-and-dad-night. plugga behöver vi göra :( eller ja, titta på det och bestämma om vi ska strunta i det eller inte.
  
nej, vi hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela