swine flue

Publicerad 2009-04-28 04:13:40 i Allmänt,

vilket namn btw. tydligen är det en jättefarlig influensa som går runt här i USA. hittills har 42 smittats, och en dött. några runt om på västkusten, några söder ut, några i new york. och här kommer det; i eftermiddags kom en smittat in på philly airport. så ikväll har famlijen fått recept utskriva om i fall att vi skulle bli smittade. man kan aldrig vara för försiktig ;) 
 
kvällen förvandlade mig från ett monster till vanliga annica. jag och emma hade en fin picknick i parken i chestnut hill. sallad, pasta, kaffe och ägg. vilken blandning, men gott var det. en öl, och det hade varit perfekt. begav mig hem i lagom tid till OTH, duschade för tredje gången idag, och nu ligger jag i sängen. det är bedtime för min del nu. en låång tisdag väntar mig. 
 
godnatt!

Kommentarer

Postat av: pillan

Publicerad 2009-04-28 09:52:04

chestnut hette gatan i oth, såg du det? : ) då tänkte jag på dig.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela