upp upp upp upp, ner. pang!

Publicerad 2009-04-06 02:57:32 i Allmänt,

jag har suttit och stirrat på den tomma rutan med plats för text, ett bra tag nu. men jag kommer inte så långt. egentligen är det mycket jag vill ha sagt. kväll känner jag mig låg. det är nog en blandning av lite sömn, hemlängtan och många tankar. och jag kräver inte att någon ska förstå, för hur skulle jag kunna göra det? ni är inte i mina skor. men när emma säger jag förstår babe, så värme det. för jag vet att hon förstår. 
   
det har varit varmt idag, himmelskt varmt. har spenderat dagen lite här och var men timmen i parken tsm med emma, liggandes lite halvklädd i gräset, slår allt. och kvällen i chestnut till likaså. vi har det allt bra.
    

Kommentarer

Postat av: Emma

Publicerad 2009-04-06 21:20:06

I love you babe <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela