bortdruckna hjärnceller

Publicerad 2009-04-16 04:28:14 i Allmänt,

jag är lite orolig. när barnen somnat ikväll satte jag och emma oss ner för att spela lite kort. men vad skulle vi spela? det tog nog oss en kvart innan vi kom på ett kortspel där vi faktist kom ihåg reglerna. inte ens skitgubbe, stress, hjärter, etc. vi sjönk nästan så lågt som till finns i sjön. men då kom någon slags uppenbarelse över oss, vändtia! inte för att jag minns att vi kallar det så, men i norrland gör man tydligen. och påminn min, gå alltid igenom reglerna innan du speler med någon därifrån. the icebar vs. dirty south. jag har också ätit alldeles för många choklad doppade jordgubbar ikväll. det plus en läsk utgjorde nog ingen bra mix. min mage bubblar så att det syns utanpå kroppen. nä, nu överdrev jag. men gud vad den donar och har sig. det är nog lite praha på gång. 
    
imorgon är det torsdag, och dagen därpå är det fredag. och då kommer min mammsen. jag har inte velat hoppats för mycket, eller göra för många planer. för jag vet hur besviken jag blev sist när allt ställdes in i sista minuten. men jag har en bra känsla i magen denna gången.. : ) det kommer blir bra! ja oh så bra. btw, mammsen vill du åka och titta på amish folket i lancester?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela