i hemlängtans tider

Publicerad 2009-04-29 21:20:18 i Allmänt,

i min hemlängtan har jag suttit och tittat på resor hem till sverige. jaa, när jag måste hem för att förlänga mitt visum. jag insåg att det skulle kännas bättre om jag visste när jag skulle få se alla igen. så nu har jag hittat ett datum som passar mig och famlijen här bra. dock måste jag bara bestämma varifrån jag ska flyga och var jag ska landa. om jag ska köpa två enkla biljetter eller en tur och retur. iom att jag måste upp till sthlm så blir det mer invecklat än vad jag hoppats på. sen tänkte jag lite på om jag skulle överraska, och bara stå där hemma helt plötsligt och se glad ut. men sen insåg jag snabbt att det hade varit fint om något mött upp mig på flygplatsen.
 
dags att börja ladda, för om tio min startar mitt 80h pass som mamma-annica. wish me luck!

Kommentarer

Postat av: pillan

Publicerad 2009-04-29 21:24:33

jaaa. vi ska ju stå där med världens finaste skylt :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela