skratta eller gråta?

Publicerad 2009-04-22 05:22:26 i Allmänt,

femte dagen med mammsen, och den likaså har varit jättebra. mallet, starbucks, födelsedagslunch, class och pyssel på rummet är lite av vad den innehållet. imorgon är det sista dagen här, och på schemat står philly. för museum of art och allt vad staden innebär är ett måste. sen bär det av till NY. 
  
ikväll var det class, och nästa vecka ser ut att bli vår sista. det kom som en len överraskning, för egentligen har vi tre till som vår lärare lyckats trolla bort. inte mig emot, jag är så trött på det. jag är så pass trött på det att jag inte ens längre känner skuldkänslor och ångest över att jag fullkomligt struntar i det. med tanke på att det inte är dirket gratis att plugga här, så är det utan tvekan riktigt dåligt av mig, men inte ens det känner jag av längre. jag vet inte om jag ska skratta eller gråta åt det.
  
dags att sova, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela