c o u n t m e i n !

Publicerad 2009-04-16 06:05:21 i Allmänt,

det där med engelskan kan allt vara lite tricky ibland. efter 22 på vardagskvällarna så kommer mina smygfel krypandes. antagligen av trötthet. då kan jag skriva notting istället för nothing, eller witch istället för which. då önskar jag att motparten var svensktalandes, men bara då. 
    
ikväll har jag struttat runt i mitt rum och planerat var jag ska sätta upp mina tavlor. för tillfället står dom på byrås och i fönsterkarmar, lutandes mot väggen. nu ska dom upp på väggarna. för om detta ska vara mitt rum i ytterligare 1,5 år så kommer jag inte längre vara rädd för att förstöra väggarna med hål. det behövs bli lite hemtrevligt och mysigare. nya gardiner behöver jag också. och påslakan. det börjar visst lukta ett kommande besök på IKEA. me like!
   
jag känner fortfarande av min timmeslånga powernap sen i eftermiddags, men jag borde nog stänga av håkan hellström och falla till sömns. först ska jag titta lite på bilderna från när vännerna var här, för jag saknar er alla så. mest av allt hade jag också velat kunna skriva i kollegas blogg, count me in, till hennes partaj på valborg..
     
godnatt!

Kommentarer

Postat av: Bira

Publicerad 2009-04-16 12:28:45

Hjärtat, jag skickade MMS till dig precis. Du kan ju meddela om du fått det! :) KÄRLEK/

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela