passover

Publicerad 2009-04-07 05:39:53 i Allmänt,

... och sen gjorde kollega likadant. det gör mig varm. 
   
så, måndagen har passerat. den gick smärtfritt. men lite jobbigt är det att B vaknade upp från sin nap samtidigt som M gick ner för sin. för då försvinner dagens break. och när jag förresten tidigare idag sa att en lätt vecka väntade mig, så glömde jag helt bort att barnen från och med idag är ledig från skolan. det är passover, och iom att barnens skola är jättereligiös så är dom lediga ända till måndagen om två veckor :S lite släkt och kusiner ska bo här i några dagar och en jääättemiddag på onsdagkväll väntar. ska bli intressant. några playdates är inplanerade och utöver det blir det nog en del lekplatsbesök tillsammans med emma och hennes barn. me like! 
   
ikväll ska jag ta tag i mig själv, med alla papper. jag måste kolla upp mina möjligheter. men först en date med emma på starbucks.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela