love and bug

Publicerad 2009-04-02 15:55:25 i Allmänt,

visserligen har jag bara varit vaken i lite mer än två timmar, men jag har inte blivit klokare... 
   
igår tog jag och emma en titt på vårat arbete, och beslöt oss fter många om och men för att strunta i det. jag hade kanske haft ork och energi till det om situationen sett annorulnda ut. men när jag jobbar 10h om dagen så känns det ganska tungt att sätta sig med det på kvällen. jaa, andra kanske klarar det, men jag känner mig själv ganska bra och inser snabbt att jag saknar motivationen till denna kurs.
 
i vilket fall som helst, nu är emma och hennes minsting på väg hit. vi ska mysa över en kopp kaffe och prata värdsligheter. som t.ex. vad vi ska ha på oss imorgon, vad vi ska dricka, och hur dags vi ska ta tåget in. jag ska också ta emot love and bug som ska komma och spruta så vi inte får ohyra.
 
nej, hej sålänge!

Kommentarer

Postat av: pillan

Publicerad 2009-04-02 17:22:31

så det blir båda dagarna ändå : ). niice! känns konstigt när du skriver om det. jag vill också följa med ut : )

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela