liiiite

Publicerad 2009-04-04 23:42:23 i Allmänt,

några drack för lite, andra drack för mycket. någon större utgång blev det inte, men vi hade det bra ändå. har  precis landat i min säng efter gårdagen i city, och ser absolut inte fram emot att jobba från 6-11pm ikväll. och ingen emma som sällskapar mig heller, för den stackare ska också jobba. helst hade jag velat dra täcket över mitt huvud, sova i två dygn, och besvara frågorna som valsar runt i mitt huvud. för det är inte lätt när det är svårt. 
    
nej, nu ska jag fortsätta att be till gud över att föräldrarna har badat barnen innan dom åker iväg för kvällens mom-and-dad-night. och att micah är lite ur sitt schema så att ha inte behöver somna in precis samtidigt som dom andra två. 
 
ps. sara, du är en fin vän.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela