it's mooorningtime

Publicerad 2009-04-15 14:24:58 i Allmänt,

åååh! jag vaknade fem i åtta, trodde jag försovit mig. hoppade i mjukiskläder, sprang in på toaletten och började borsta mina tänder. då inser jag att jag börjar halv nio. liiite ångest var det, men samtidigt skönt. jag gick i sömna tillbaka till sängen, och låg och sträckte på mig en stund. nu är jag på G igen. 
 
fick mejl från MAH igår, mitt studieuppehåll kommer bli godkänt direkt. det är inget annat än ren lycka. annars kunde det blivit lite knivigt. skickade in papperna i början av förra veckan, och mejlade runt till en massa olika, så att jag redan nu får svar är bara en trevlig överraskning. 
   
nu börjar jag jobba, 8.30am - 1.30pm och 4 - 9pm. treeeevlet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela