i need phoavashi

Publicerad 2009-04-03 15:08:28 i Allmänt,

min lille B är inte så liten längre. efter några månaders pott träning börjar jag äntligen se ljuset i tunneln. imorse han jag inte ens fråga om han behövde gå på pottan. han sprang in i badrummet, smällde igen dörren efter sig, och skrek; i need phoavashi! sen kom han nöjd ut, men byxorna halvt uppdragna och frågade efter en m&m. då är jag nöjd. 
 
huset sover. eller ja, min minsting sover och resten är i skolan. det ger mig lite tid att bara vara. det uppskattas. dricker kaffe och ska snart sätta på STAC filmen, men först ska mammsen ringa. 
 
nu känner jag det; ljuvliga fredag, äntligen är du här..

Kommentarer

Postat av: Sara

Publicerad 2009-04-04 22:21:07

Annica hjärtat...Har tittat på bilder på facebook från våra vänners besök och vad som slår mig mest är vilken skönhet du är! Så vacker! Hoppas du har en bra helg så får vi höras snart! Pussar!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela