fri som en fågel

Publicerad 2009-04-29 05:02:03 i Allmänt,

det har varit en bra dag. emma och hennes lille pojke kom över och spenderade förmiddagen här. lite lek i trädgården, lite film och massa lunch. tyvärr en jäkla massa gnäll och tårar också, men bättre lycka nästa gång.
   
sista lektionen på kursen är nu avklarad, jag är fri! jag är allt annat än stolt över mina prestationer, men det är inte lönt att deppa ihop för det. aldrig mer ska jag iaf anmäla mig till en kvällskurs. nästa kurs är en helgkurs, fick intagningspapperna igår. 19-21 juni i NY. häärligt härligt. för nu har jag testat på college livet här, så att få ihop mina tre credits över en helg istället för under fyra månader känns ganska lockande. 
   
så ja, tisdagen avklarad. framför mig har jag 3 dagar med barnen. ensam. L är redan i florida och M åker imorgon eftermiddag. jag har varit lite smått nervös dom senaste dagarna, men jag känner på mig att det kommer gå bra. jag kan se mig själv räkna till tio sjutusen gånger om dag. ohwell, mamma-annica ska göra sitt bästa.
    

     
på fredag är det ljuvliga fredag, och oj vad det ska firas att veckan är över. jag lääängtar så!

Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2009-04-30 15:23:56

Det vet jag att du alltid gör!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela