usa - sverige

Publicerad 2009-04-07 06:25:41 i Allmänt,

.. en konstant tävling.
  
spenderade några timmar på starbucks med emma. jag älskar att bara sitta och prata. att bara vara. för jag och emma gör det riktigt bra tillsammans. jag visste att min resa hit till usa skulle ge mig mycket, men en vän som henne kunde jag inte ana att jag skulle få.. 

       


 
så för att summera så har det varit en bra måndag. har dock inte fått gjort så mycket som jag hoppats, men om jag skulle stanna upp en timme eller två till så ska jag nog hinna med lite. visserligen borde jag sova nu, med tanke på att klockan ringer om 7h, men jag vet inte om jag kan. har fortfarande inte hittat papperna jag letar efter, och mitt rum ser fortfarande ut som hell. jag börjar också tro att damen på starbucks gav mig vanligt kaffe istället för caffeine free. visserligen sov jag länge idag men denna pigghet känns inte riktigt normal. 
  
godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela