byt med mig, kollega!

Publicerad 2009-04-30 16:15:32 i Allmänt,

första natten avklarad, och jag hoppas verkligen att den kommande natten blir bättre. jag kom i säng lite innan midnatt. micah vaknade fem gånger, brody en gång och klockan sex imorse stod han bredvid min säng. godmorgon på dig med! så mina timmars sömn kan utan problem räknas på en hand. men utöver det må jag säga att det har gått bra. morgonen gick som en dans på rosor, och än sålänge så tror jag inte att jag har glömt något viktigt. 
  
micah är nere för nap och emma och hennes lille pojke är här och myser. medans kollega på andra sidan gör allt för att få korka upp så ska jag koka mig en kopp kaffe. um, hur mycket önskar jag att det vore ombytta roller? bahaa!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-04-30 16:20:37

Vad skönt att du har Emma där.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela