babbel + en invit till emma

Publicerad 2009-04-15 21:49:26 i Allmänt,

det är tredje dagen det regnar. jag lider. det känns som höst. och jag blir hösthängig. ni skulle sett mig igår kväll, jag höll på att dräpa emma för at hon parkerat för nära rabatten så att jag tvingades ta ett kliv i leran. stackars henne som får dras med mig. fast det ska bli fint till mamma kommer, det lovas sool och värme hela helgen. och då ska även jag stråla!
   
ikväll är det datenight, ja inte för mig då. jobbar till 9pm, vilket känns sådär kul. men jag hoppas hoppas hoppas att emma har bil så att hon kan komma hit och stirra in i väggen med mig. come on emma, låter det inte spännande? eller så kan vi grilla mini marshmallos vid öppna spisen. eller göra masela i varandras händer. och jag lovar att du får mat. se detta som en invit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela