åska, blixtrar, hagel och regn

Publicerad 2009-04-23 07:05:24 i Allmänt,

klockan har passerat 1am och jag har nyss landat i min säng efter en ruggit mysig kväll. en kväll som startade med en panikartad annica på motovägen efter att det börjat hagla ner stora isbitar. samtidigt som det åskade, blixtrade och regnade. men jag är här nu, levande. och det är det som räknas. och okej, mitt hår blev väl ganska bra. jag ser iaf inte polsk ut. och för $5 får jag väl vara ganska nöjd. en klippning hade suttit på plats också, men det får nog bli ett projekt för nästa vecka. jaa inte för mig då, utan för en frisör. det finns gränser!
 
imorgon bär det av till NY, och oj så mysigt det ska bli. nu har mamma varit här 6 dagar. om 4 dagar åker hon hem. jag vill inte ens tänka på det. 
 
godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela