all by my self

Publicerad 2009-04-22 20:42:27 i Allmänt,

jag har nyss gett mig på att färga min utväxt alldeles själv. för ja jensan, det var ju som sagt dags för det. mammsen hjälpte mig lite där bak, men jag kände att det var dags att lära sig att göra det själv. frisör har vi inte råd. 
   
inatt drömde jag att jag, jensan och johanna räddade världen, precis som i armageddon. det var nog för att jag låg och tänkte på våra goda luncher på baked-potato-place. jag saknar dom, och jag saknar krabbröran. m-m-mm. 
 
dags att skölja ur, tjing!

Kommentarer

Postat av: Jenny

Publicerad 2009-04-22 21:11:53

Nu ska jag göra dig glader min vän.

Krabbröran är sig inte längre lik. En oväntad och hemsk inkräktare har lagt beslag på all smak.

Citron.

Massa citron, bara citron.

Inte bra.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela