v a r m t ! ! !

Publicerad 2009-04-27 18:41:39 i Allmänt,

jag behövde tydligen inte börja jobba förän 14 idag. lycka! så jag åkte upp till wawa och gjorde mig en sallad. mm. dock är det alldeles för varmt för att sitta ute, 87F står termometern på. det är 30C. och det är bara april månad. det är inte klokt. lyckades utstå en timme i solen i förmiddags, men det får vara allt för min del idag. igår var det till och med varmare, för varmt för att vara ute. 92F var det uppe i ett tag, 33C. det är för varmt för min smak. och det la sig heller aldrig, runt midnatt var luften fortfarande för varm och fuktig och slog en i ansiktet när man steg utanför dörren. egentligen ska jag inte klaga, för jag har längtat efter sommaren. men den kom som en chock!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela