sushi

Publicerad 2008-10-12 04:06:15 i Allmänt,

22.05, PA.

jag har nyss ätit den godaste sushin någonsin, utan tvekan. famljen orkade inte laga mat så när dahlia och brody lagt sig så beställde vi hem, hihi. nu har jag intagit sängläge och mina ögon faller sakta samman. jag är trött, jag tror fortfarande att jag är jet laged. imorgon ringer klockan 9.00 och 10.15 går bilen till dahlias fotbollsmatch. på eftermiddagen väntar släktmiddag med familjen. larry och hans 3 syskon har tillammans 15 (!!!) barn, alla under 7 år. roligt, men samtidigt sjukt galet.  

sov gott vänner, puss 

till jensan:
 
new york luktade friterat, avgaser och bränd korv. med den beskrivningen så skulle man kunna tro att jag pratade med om malmöfestivalen. men med alla människor, lampor och skyskraper så skrek det ändå NEW YORK över hela alltet, underbart. skolan ute på long island luktade precis som när man var på cup, klassrumskänsla på allt. väl här hemma på winter road så luktar allt normalt. inget suspekt alls. förutom att allt känns mycket mer rofyllt.
 
och självklart hade jag följt med dig ut idag om jag varit hemma, you know that. vi hade entrat en tjockare dimma än någonsin förr. jag lider med dig att du inte kom ut idag. men hur kunde det komma sig att ingen annan kände samma sug som dig¨?
 

Kommentarer

Postat av: Jenny

Publicerad 2008-10-12 10:35:02

O precis som jag föreställde mig det. Jag ska komma och andas med dig i höst. Om jag inte vinner på lotto för då kanske jag kommer innan. Ja det gör jag antagligen. Miss you love.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela