gossip girl och OTH

Publicerad 2008-10-21 03:38:05 i Allmänt,

jag mår bättre idag. fortfarande lite huvudvärk och frusen, men åndä bättre. gnisslar tänder och biter ihop när jag sover så när jag vaknar vissa mornar har jag en jäkla huvudvärk. larry, min hostdad som är tandläkare, har erbjudit mig en bettskena jag kan ha när jag sover, sexy as hell! 
  
jobbar 9.30 - 18.30 imorgon, det är en lång dag. fram till tolv ska jag och dahlia ha lite qualitytime. jag beslöt mig för det när jag insåg hur lite jag kommer träffa henne nästa vecka och framåt. då går hon i skolan varje dag mellan 8.45 - 16.00. så imorgon när skolan är stängd för någon judisk högtid så ska vi till mallet och gotta oss med en fika, some artkrafts och kanske något fint till henne. vi ska också slänga mynt i fontänen och göra önskningar. jag ska slänga i två mynt, det första ska vara en önsking, det andra ska vara att min önskning slår in. får man göra så?
 
imorgonkväll kommer min LCC sharon och ska se så att allt fungerar som det ska och att reglar och lagar följs. och att jag och min familj har det bra. vi har det bra, väldigt bra :)
  
jag såg att jensan lagt ut bilder sen helgen. jag ville vara där, ja gud vad jag ville vara där. jag inser omöjligheten och därför gladde det mig att pillan bar med mig hela natten lång.
   
ligger i min säng och äter gillekakor, när OTH är slut så ska jag sova. har aldrig varit ett fan av OTH men det verkar mer och mer intressant.
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela