update

Publicerad 2008-10-16 05:03:48 i Allmänt,

jag har varit dö trött på kvällarna och somnat i god tid ända sen jag kom. därför grämer jag mig något enormt över att jag inte kan sova nu, när jag för en gångs skull börjar tidigt imorgon. istället försöker jag sätta mig in i valet lite. hemma i sverige tyckte jag att det var rena hysterin, då kan ni kanske föreställa er hur det är här. min värdmamma berättade att barack ubama hade varit och talat på en skola här i stan, hon var helt till sig när hon berättade det. kändes dumt att det egentligen inte rörde mig alls så jag fick låtsas att jag var intresserad, oh! what? when? were you there? sen fick jag linda in lite fint att jag inte var så insatt men att hon gärna fick berätta lite. 
   
the flower-song har förresten gjort succé här förresten. larry och missy har varit borta ikväll så jag badade och nattade brody och dahlia. när jag läst för brody, sagt godnatt och var på väg ut hörde jag ett svagt; annica, can you sign me the flower-song? brody är snart 2,5 år och världens sötaste så ni kan förstå hur jag smällte. jag rusade tillbaka till hans säng och tog till med mina finaste toner.
  
jag gillar inte när folk skriver kryptiskt, jag försöker låta bli att göra det själv. det var längsen jag gjorde det också, det är jag stolt över, höhö. men nu kan jag inte längre behärska mig. trodde du verkligen att jag ville att du skulle vara där eller spelade du bara ett spel? när jag såg ditt ansikte visste jag inte om jag skulle skratta eller gråta. jag valde att skratta, allt annat skulle förstöra min kväll. men fan vad jag grämer mig, jag blir så trött.  
 
nä nu måste jag sova, vare sig om jag kan eller inte.  
    

Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2008-10-16 14:39:09

Nu är väskan packad till att skickas iväg...något mer som ska i den?

Postat av: summer

Publicerad 2008-10-17 00:54:26

jag vill känna icahandlarnas pastasås i munnen (chilli)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela