naptime

Publicerad 2008-10-17 20:41:32 i Allmänt,

jag har ordentligt fina vänner jag. det är jag så glad över. kollega, jensan och bruce kommer till min födelsedag? kunde jag fått någon bättre present? dont think so. och sen får jag arman som julklapp. det får mig att le varje dag.
 
jag har tagit tag i mig själv. helgerna påminner för mycket om vännerna, arman och innebandy så att sitta själv ikväll på mitt rum var inget alternativ. så jag gick igenom min telefonlista på au pairs i mitt område och ringde upp liliya, hon är från ryssland. ska träffa henne vid sju på starbucks. hon var inte så värst trevliga på au pair skolan i NY, men när jag pratade med henne nyss så lät hon som en helt annan människa.

på lördagen är det au pair träff med alla i området och vår LCC. vi ska på någon äppel-grej. ylva är i samma grupp så det ska bli trevligt. på kvällen är jag bjuden till emmas 20års gallej, jobbar dock men tänkte ansluta senare. ser fram emot det :) 
 
imorse var jag och försökte få min telefon fixad. det gick inte så bra, måste ha mitt social security number först. får det på måndag. då ska jag åka direkt och teckna ett telefon abonemang. så istället för en telefon fick jag gotta mig med annat lite istället. som skor, klänning, blusar, halsduk, väska och lite annat : ) hihi, det var jag värld. 
   
nu vaknar brody snart, ska fixa lite snacks till honom.
    tjingeling!
 

Kommentarer

Postat av: Ylva

Publicerad 2008-10-18 03:35:55

Så hon va från Ryssland alltså? Vad tyckte du om henne efter ikväll? Sorry att vi inte satt ute med er, men det var så jäkla kallt.. :(

Postat av: Ylva

Publicerad 2008-10-18 03:37:37

Du föresten. Emma ska visst inte med på mötet imorn.. Skulle du kunna tänka dig att hämta upp mig innan mötet? Skulle vara jättesnällt.. Annars får jag ringa nån annan!

Postat av: linda

Publicerad 2008-10-18 14:20:00

hade jag varit lebba hade jag varit kär i DIG!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela