rydal, PA

Publicerad 2008-10-11 04:10:53 i Allmänt,

22.10, PA.
 
äntligen äntligen äntligen. äntligen ligger jag i en egen säng, ingen som sover i en säng ovanför mig och ingen som väcker mig när dom rör på dig. m i n s ä n g ! och mitt rum. m i t t r u m ! 
  
när familjen skulle hämta upp mig hade jag en klump i magen. en sån klump jag brukade ha innan match när vi mötte serieledarna. gud in i hundans så nervös jag var. jag klev av bussen, tog mina saker och tittade mig omkring. nervositeten steg. men när jag såg missy, dahlia och brody stiga ur deras bil och gå mot mig med skyltar och ballonger så släppte allt. dom såg så snälla ut! jag välkomnades med två kramas och en highfive. när vi kom hem satt vi på framsidan och målade med gatukritor och pratade. ikväll har vi varit och ätit och de seneste två timmarna har jag spenderat på mitt rum. efter en efterlängtad dusch har jag börjar försöka packa upp. men det gick utför när jag insåg att jag hittat ett oskyddat nätverk. så nu ligger jag här i min säng, mot alla kuddar upppuffade mot väggen, med min dator på magen. ligger och tittar mig omkring, mina ögon fastnar dock hela tiden på tavlan som missy har gjort till mig. hon har klistrat in alla bilder på mig och mina vänner och familj som jag skickade till cultural care. jag blev rörd när jag såg det.
   
   
 
   
lägg märke till vad som är i korgen på sista bilden. kexchoklad, wasa knäcke, singoalla, ballerina, daim, musslin, pepparkakor och IKEA choklad. och glöm inte att slänga ett öga på min walk-in med dubbla dörrar, hihi. lyckan är total!
   
arman, kom och skeda mig.
  

Kommentarer

Postat av: pullsan

Publicerad 2008-10-11 08:30:04

va skönt att du har kommit fram & att dom är snälla.

mmm - ehh oke oke oke! puss love!

Postat av: pillan

Publicerad 2008-10-11 13:33:31

såå mysigt.

Postat av: taip

Publicerad 2008-10-11 16:10:10

ååh, de låter ju jättebra min vän.. glad för din skull :)

Postat av: linda

Publicerad 2008-10-11 18:11:15

åh en tår faller.. så fint.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela