starbucks * 2

Publicerad 2008-10-18 23:42:20 i Allmänt,

äppel-grejen? jo den var väl okej. jag, ylva och liliya minglade omkring och letade efter kaffe större delen av tiden men det slutade med att jag lyckades övertala ylva att måla en pumpa för halloween med mig istället. jag blev väldigt nöjd! hihi. efter en timme tog kaffebegäret över så vi begav oss till starbucks. gud, jag tror jag har hittat starbucks motsvarighet till EH's chokladmuffins. Oh my så gott! när jag lämnat av dom begav jag mig till barnes and nobels. det är en bokhandel som enligt min värdmamma skulle ha svenska tidningar. till min besvikelse så hade dom bara franska och spanska så jag får vänta på att mammas resväska med gottigheter som tidningar och godis anländer. istället slog jag mig till ro med en in touch tidning och sänkte min andra latte för dagen. fördrev lite tid där innan jag åkte hem för att möta halv släkten + 1000 frågor om sverige och mig. om en liten stund börjar jag jobba, mina förhoppningar om att mina värdföräldrar ska komma hem i tid så att jag hinner till cheesecake facotory är ganska låga. jag hade så gärna velat, men det ser mörkt ut :(
  
jag hoppas att mina vänner roar sig gott i dimman ikväll, gud vad jag hade velat vara med er. jag vill inta ett dansgolv och vara där till dom stänger. ååh ge mig mina vänner! ni är gurld värda.
  

Kommentarer

Postat av: Ylva

Publicerad 2008-10-19 00:39:21

Trist hurredu!

Ring/txta iaf när du slutar så kan vi se hur långt vi har kommit!! :) Tack för sällskapet idag föresten :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela