phillys

Publicerad 2008-10-30 04:25:12 i Allmänt,

när jag körde hem från starbucks för en stund sen så kändes det som jag körde genom malmö när något östeuropeiskt lag vunnit något speciellt, dom firar alltid så glatt då. folk körde runt och tutade och efter en stunds bilfärd så hörde jag raketer. dom smäller fortfarande. phillys har vunnit world serries champion. tydligen ska city hall inne i philadelphia vara lika smockat som time square i NY brukar vara på nyår. det hade varit något att se.
  
istället sitter jag hemma i min säng och försöker dämpa min halsont med lite te. det är den enda gången jag väljer te framför kaffe, annars vinner kaffe med hästlängder.
 
nä, nu är klockan snart halv tolv. måste sova, ska upp halv åtta. sov gott!
 

Kommentarer

Postat av: Ylva

Publicerad 2008-10-30 04:51:57

Ja fy fan va kul det varit att vara inne i stan och fira med resten av folket!!

Postat av: Mamma

Publicerad 2008-10-30 08:34:59

Du vet vad som gäller....varm mjölk med honung :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela