philadelphia

Publicerad 2008-10-24 20:22:02 i Allmänt,

eftermiddagens projekt var att leta reda på tågtider till helgens trip in till philapelphia. var ganska stolt över hur bra jag lyckades orientera mig runt på sidan, iofs var det inte så svårt. tågen går ungefär lika ofta som malmö - lund tågen gör, och tar undefär lika lång tid. det ska nog gå bra! åker imorgonbitti och kommer hem söndag kväll/eftermiddag. jag ska fika fika fika och shoppa shoppa shoppa. det är månadens lediga helg och jag vill inget annat än här ifrån då.
 
nu är inte längre starbucks chai annorlunda men god. nu är det bara god. väldigt god faktiskt. taip frågade innan om starbucks slår EH. hey, inget slår mitt kära EH. i julklapp önskar jag mig receptet på deras grova scones. någon? inte? det finns grova här med men antingen kommer dom med glasyr eller med socker och någon kolasås.
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela