ohwell

Publicerad 2008-10-08 18:51:40 i Allmänt,

12.50, NY.
 
allt ar fortfarande bra, men jag langtar saa till jag kommer till famljen pa fredag. det ar trakiga lektioner, harda sangar och acklig mat. dock en riktigt smarrig salladsbuffe. imorgon ar det bara lektion till 12.00 sen vantar det som jag langtat till sen jag kom hit: New York city! min kamera har annu inte lamnat sitt fordral men det ska den gora imorgon. och pa tal om kamera, jenny; min mamma har din kamera. linda; jag tror det ar din kamera som blev kvar hos pappa, mamma har den. vi far inte sa mycket tid i NY for oss sjalva men pa tva timmar ska jag nog se till att hitta nagot vackert som kan pryda min kropp. om inte sa ska jag iaf handla ett par ljusrosa converseskor :)
 
ps. annu har inte inte atit pa Mc conald.
  

Kommentarer

Postat av: Louise

Publicerad 2008-10-08 21:59:57

det är snart fredag! det går snabbt och familjen har nog god mat. puss

Postat av: Bruce

Publicerad 2008-10-08 23:29:27

Tror NY city kommer att bli fantastiskt. Skönt att höra att resan gick bra.

Puss puss

Postat av: Bruce

Publicerad 2008-10-08 23:31:30

Oh är inte så insatt i detta men ser inte ut som att man ser att förra kommentaren var från mig =)

Linda (bruce)

Postat av: Jenny

Publicerad 2008-10-09 00:02:55



O annica jag vill veta hur det luktar. Hur luktar det?

( Lite fingerkjill under hakan från mig till dig.)

Postat av: Pullsan

Publicerad 2008-10-09 12:26:54

Vad skönt att allt har gått bra, gotta sig riktigt ordentligt nu coop. Puss love!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela