NYC

Publicerad 2008-10-10 05:12:31 i Allmänt,

23.11, NY.
 
jag har ett rus i kroppen av lycka och nervositet. nervositeten är av att jag ska träffa min värdfamilj imorgon och lyckan återstår efter att ha spenderat dagen inne i new york city. det var helt magiskt idag, vilken stad. och så mycket att se! kameran gick varm så får dela med mig lite senare.  
jag mår illa. maten vi äter innehåller nog inte mer än 1 % näring.
  
dagens matintag;

frukost - fattigriddare + en bagel
snacks- en bagel
lunch - tunnbrödsrulle med kalkon och ost + chips
middag - wooper jr och co. 
 
då kanske ni förstår varför jag mår illa. och inte nog med dessa horribla matvanorna, alla offentliga toaletter + toaletterna på vårt campus är båstoaletter. och alla vet vad som inte kan göras på en båstoalett. och just detta som inte kan göras har jag altså inte gjort sen i söndags :S
 
nu ska jag somna in i min nya I <3 NY tröja efter att jag beundrat dagens inköp från forever21, hihi. glädjen jag känner efter denna dagen har jag inte kännt sen jag kom hit. det har varit en toppen dag!
  

Kommentarer

Postat av: Jenny

Publicerad 2008-10-10 08:35:59

Å vad glar jag blir för din skull love. Hoppas det går bra idag when you meat the parents..Hihi.

Postat av: Jenny

Publicerad 2008-10-10 08:37:06

frågan är fall inte jag precis skrev kött föräldrarna. Som sagt, man får ta mig med en nypa salt.

Postat av: pullsan

Publicerad 2008-10-10 09:30:50

de glädjer mig att du har haft en toppen dag :D

Postat av: taip

Publicerad 2008-10-10 13:00:56

bra att du hittade till forever 21 :) skönt att höra att du har de bra, bortsett från matcen då haha

Postat av: pillan

Publicerad 2008-10-10 15:41:29

åååh new york, knappt avis. kul att du har det bra och ska till familjen, hoppas de är underbara.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela