morgondagens höjdpunkt

Publicerad 2008-10-22 05:01:45 i Allmänt,

jobbar 8.45 - 10.00 imorgon sen är jag ledig till 14.00. dessa 4 timmarna ska vara produktiva. ska börja med att åka till social security kontoret och hämta mitt nummer. sen ska jag till banken och öppna upp ett konto så jag kan få in min lön. efter det ska jag kolla på telefonabonemang och se om jag hittar något intressant. när jag är färdig med allt det kommer dagens höjdpunkt; till starbucks på barnes&nobel och läsa the devil wears prada. det kan låta som något en ensam utbytesstudent skulle kunna göra (dock faller jag kanske under en liknande kategori, haha) men jag gillar det. det var längesen jag lästa något som jag fann underhållande. senaste åren har det bara varit dammig litteratur och saker som man vart tvungen att plöja sig igen. än har jag bara läst ett tiotal sidor nu och jag har redan svårt att slita mig.
 
jag borde sova, men jag kan inte. 


  
  

Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2008-10-22 11:03:33

I morgon får du mer att läsa då din väska anländer till dig med både tidningar och massor av godis :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela