mina fina vänner

Publicerad 2008-10-11 19:59:02 i Allmänt,

13.00, PA.

jag kan inte ta blicken från min tavla. den är så fin. lite senare ska vi åka och handla häftstift och ramar så jag kan sätta upp mina egna foton. det kommer höja annica-känslan i rummet.
  
mamma skrev ett mejl innan och berättade för mig hur fina vänner jag har. som om jag inte redan visste det? : ) och att ni undrar och frågar hur jag har det. ni ska veta att jag saknar er såå. varje bloggkommentar och varje mejl är ren lycka, och att läsa era bloggar får mig att le, ibland gråta. innan vissta jag att ni är dom bästa vnnerna man kan ha, när jag sitter här på andra sidan jorden så är jag helt säker på att det så. tillsammans är vi oslagbara.
  
oj, så sentimental det blev. eller egentligen inte kanske, mer sentimentalt lär det bli. detta var mer åt det kärleksfulla hållet. för ALL KÄRLEK TILL ER!
   
om jag stänger mina ögon, så kan jag se på insidan av mina ögonlock när jag säger hejdå till kollega på dansgolvet.
och till taip vid utgången. då vattnas mina ögon.

  

Kommentarer

Postat av: Jensan

Publicerad 2008-10-12 00:46:04

Annica....

Visst hade du följt med mig ut ikväll? Visst hade du det Annica, visst hade du?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela