lagom lack

Publicerad 2008-10-01 15:03:38 i Allmänt,

idag fick jag mina uggs från australien. ni tror inte dom var i sönder? jag fattar inte. hur kan man skicka ett par söndriga skor till andra sidan jorden? sömmen där bak på den ena skor är sprucken nästan 10 cm :S vad ska jag göra nu? det känns sådär att skicka tillbaka dom för att dom sen ska skicka ett par nya till min mamma för att hon sen ska skicka dom till mig i usa. lagom lack.
 
nu ska jag krypa ner i min säng och titta på tonvis avsnitt av topmodel. innan det ska jag bada, jag fryser från topp till tå. och min lägenhet gör inte att det känns bättre, här är kyligt. inget står där det ska stå och saker ligger överallt, hemmakänslan är noll. och sen har det nått mig på riktigt hur jobbigt det kommer bli att lämna alla,därför är denna dagen bajs. när jag känner mig bättre så ska jag bestämma vad jag ska ha på mig ikväll och sen ska jag korka upp. ikväll skänks mitt härta till kåren! 
    

Kommentarer

Postat av: Ylva

Publicerad 2008-10-02 17:11:07

Jag vet att det känns riktigt ruttet att lämna alla. Lämna det livet man lever hemma; det sociala livet menar jag då ;) Men förhoppningsvis kommer det bli värt det! Det är stort bara att våga ta steget och starta upp ett nytt liv på andra sidan jordklotet! Tänk på det! Se till att ha riktigt kul sista helgen innan du åker - o ta så mycket kort som möjligt. Du kommer tacka dig själv i efterhand, trust me!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela