is everything ok?

Publicerad 2008-10-31 14:40:26 i Allmänt,

jag försov mig idag. vaknade av att missy knackade på dörren och fråga om allt var okej. slängde ett öga på klockan och insåg att den var kvart i åtta, jag började halv!  fem minuter senare stod jag nere i köket. nu sitter jag återigen i min säng och ler lite för mig själv över att jag bara jobbar 12.30 - 16.00 sen idag. skulle egentligen jobbat till 19.30 men något på larrys mottagning hade gått sönder så han kunde inte ta emot patienter idag. så han är ledig och ska ha lite q-time med barnen efter fyra. till min glädje!
   
btw, B visar framsteg :) så förutom min hals så känner jag på mig att det här kan bli en bra fredag!
 
  

Kommentarer

Postat av: taip

Publicerad 2008-10-31 23:25:04

tur att du inte har så långt till jobbet :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela