here comes more

Publicerad 2008-10-14 05:01:39 i Allmänt,

jag hade lite mer att säga insåg jag, eller så var jag inte riktigt trött ännu.
 för det första vill jag bara sända en lite kram kram till ylva, hoppas du mår bättre.
 
sen vill jag fortsätta med listan till mamma som ska skicka en resväska med saker jag inte fick plats med och saker
som jag råkade lämna hemma av misstag.
mamma, det här vill jag ha hit till staterna;
min nya svarta vinterjacka
min everest väst
mina bruna stövlar
mina nya svarta stövlar
dagboken du gav mig
smyckeskrinet som lämnades kvar på sängen : (
3 flaskor av ACO's selftanning lotion, inte den med mjuk flaskasom liknar en förstorad tandkrämstub utan den i en hård flaska, lite ljusare än den andra. jag tror jag lämnade kvar en sån på min vask. alla sorter här luktar gammal tant.
2 små paket wasa knäckebröd
örtsalt, det gröna som jag gav dig. gärna ett nytt ; )
det var allt för nu, jag kommer säkert på mer imorgon.

 
jag vill avsluta med att tacka jensan som sörjer med mig över att blondinbella slutat blogga. det känns jobbigt. hoppas hon mår bra. tihi.
 
natti!
 

Kommentarer

Postat av: Ylva

Publicerad 2008-10-14 14:45:51

Tack gumman!

Postat av: Sandra

Publicerad 2008-10-14 17:49:35

Hej! Allt bra med dig på andra sidan atlanten?? Puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela