gottigheter

Publicerad 2008-10-23 17:50:39 i Allmänt,

klockan är tolv och jag hunnnit med massa. började med att möta upp ylva på sjukhuset 7.20, hon skulle göra sin CAT scan idag. hon var duktig. efteråt belönade vi oss med en kaffe och pumpkin loaf på starbucks, heavenly! började jobba 9.30, åkte iväg med missy och barnen så dom kunde få deras flueshot. stackarna tog tre sprutor var. nu börjar jag inte jobba förän 14.30 igen. har nyss packat upp min väska som innehöll massa gottigheter och nu framöver är ser det ut att bli en powenap. är trött efter att ha stigit upp 6.30, det var längesen. men vilken glädje det var imorse när jag såg att dom hade take away muggar i skaffariet vilket gjorde att jag kunde koka kaffe och ta med i den morgonfrusna bilen.
 

Kommentarer

Postat av: Bruce

Publicerad 2008-10-23 22:33:27

Hur ska du klara dig utn Starbucks sedan =) Allt verkar flyta på bra det glädjer mig min kära. Jag ställer mig samma fråga som du gjorde för ett tag sedan här i bloggen: "Tycker du inte om mig längre"? hihi vet att du har fullt upp men hoppas på ett mail så småningom.

Puss puss

Postat av: Bruce

Publicerad 2008-10-23 22:36:14

Hur ska du klara dig utan Starbucks sedan? =) Allt verkar flyta på bra där borta det glädjer mig min kära. Ställer mig samma fråga som du gjore häri bloggen för ett tag sedan: "Tycker du inte om mig längre" hihvet att du har full upp men hoppas på ett mail så småningom.

Puss puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela