en fin dag i rydal

Publicerad 2008-10-20 19:17:01 i Allmänt,

steg upp lite över åtta idag för att fixa mitt social security number. det gick bra men jag får inte hem det med posten förän om två veckor. dock kunde jag åka dit imorgon och få nummert nerskrivet så jag kan teckna abonemang och öppna bankkonto, det är bara kortet som tar två veckor att göra. sen åkte jag och träffade ylva på starbucks för en kaffe. provade på något nytt idag. cinnamon dolce latte, um um um. gottit men flottigt. 
  
om en lite stund börjar jag jobba, 13.30-18.30 idag. en skön måndag med andra ord. och brody sover til 16.00 när dahlia kommer hem så fram till dess kan jag göra vad jag vill, sålänge jag inte lämnar huset. behöver bara tvätta två maskiner av barnens tvätt också, men det går snabbt. funderar på att fylla i min nya kalender med mitt schema och andra viktiga saker och kanske gå ut och fota lite i trädgården, det är en fin dag idag.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela