djävulen bär prada

Publicerad 2008-10-19 23:44:20 i Allmänt,

dagen startade med kalas för dahlia som fyllde 5 år förra veckan. dom hade hyrt en hel biograf för hennes kalas :S vi såg på hairpray, åt pizza och tårta. alla fick vars en partybag med sig hem, hihi. släkt + 37 barn med föräldrar var där. tänk att om man hade haft ett sån kalas när man fyllde 5 år, galet!
  
sen jag har lånat en bok idag, djävulen bär prada. när jag kom hem berättade missy att hon hade den, så ska lämna tillbaka den jag lånade och läsa hennes istället. då känner jag ingen tidspress, hihi. tog en på starbucks och läste cosmopolitan, skönt med tystnaden.
   

  

Kommentarer

Postat av: Ylva

Publicerad 2008-10-20 14:50:12

ooooh.. så du köpte en pumpkin loaf du ;) Såå goda! De va slut igår när jag kom :( Hoppas på bättre lycka nästa gång!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela