chuckie cheese

Publicerad 2008-10-14 03:18:45 i Allmänt,

jag lyckades, jag lyckades, jag lyckades! jag tog mig fram och tillbaka till target innan idag utan några större problem. det blev väl några u-turnes här och där, men vad gör det? jag lyckades iaf utan några större skador på varken mig själv eller bilen. det tog mig 50 minuter i affären för att hitta rätt tamponger, hårspray, fondution, lotion och ansiktskräm. men vad gör det? jag är ju utlänning här.
 
ikväll har vi firat dahlias födelsedag på chuckie cheese, hon fyllde 5 år idag. hon var väääldigt mycket större än igår. hon är nog den enda 5 åringen jag träffat som väljer salladsbuffé istället för pizza. på vägen hem kläckte hon ur sig hey annica, could you sing me that song you sang yesterday, the one about the flower. you only have to sing it once, then i fall a sleep. HA! :)
 
man måste förresten lägga till mig på skype, så man kan ringa mig gratis. toppen va? : ) nilssonannica , gör det nu nu nu. 
  
längtan är större än plånboken.
kan det bli finare?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela