bad day

Publicerad 2008-10-15 02:04:27 i Allmänt,

ídag är det en bad day. vartenda au pair som befinner sig i staterna verkar ha hemlängtan idag, and so do I. det har varit jobbigt idag, mina ögon har vattenfyllts flera gånger och även när jag försöker sysselsätta mig så tänker jag bara på mina nära och kära där hemma. som sagt, today is a bad day..
 
men imorgon är en annan dag. börjar jobba 13.00. innan det ska jag ta mig till ett mall här i stan och försöka gotta mig med något så jag mår bättre. först med en frulle på starbucks och sen med något vackert från forever21, hihi. jag har också en telefondate med kollega innan jag börjar, cant wait :)
  
här är klockan åtta och jag ligger redan i min säng redor för natten. jag är trött, trött, trött och vill bara att denna dagen ska gå över. trodde att jensan skulle sällskapa mig såhär på kvällskvisten som hon gjorde igår men ack nej, ingen jensan här inte. helst hade jag velat att hon skulle sitta i min säng bredvid mig nu och äta daim med mig. men det gör hon inte det heller.
  

Kommentarer

Postat av: Ylva

Publicerad 2008-10-15 02:10:28

Awww stackare! Inge kul med hemlängtan!!

Ska du till WG imorn?? Skulle vara kul att träffas nån dag! Börjar du alltid så sent på onsdagar??

Postat av: Jenny

Publicerad 2008-10-15 12:26:51

Åoow I'm so sorry my love.

Jag hade en tanke om att jag skulle gå o lägga mig tidigt o på så sätt gå upp tidigt.

men det sket sig. Gick o la mig tidigt gjorde jag men upp. Ja här e klockan just nu halv ett.

I'm bad..

Postat av: linda

Publicerad 2008-10-15 12:50:11

åh, ett konstigt nummer ringde när jag va ute med hunden.. säg att det inte va du.. : ( trodde ju vi besämde senare..

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela