äntligen!

Publicerad 2008-10-08 03:08:10 i Allmänt,

21.06, NY.
äntligen har jag kommit in på ett trådlöst internet, det var på tiden! men man vet aldrig när det bryts igen, så jag får fatta mig kort :)
 
resan igår gick bra. var på skolan vid 03.00 på natten, svensk tid. men då var klockan vara 21.00 här och vi skulle få rum, äta och ha möte. så när klockan närmade sig 6.30, svensk tid, så lyckades jag somna in. jag var inte människa. 6 timmar senare ringde klockan och dagen har varit proppfylld med saker. ikväll har vi hatt sing-a-long och nu sitter jag uppkrupen i soffan i min kattetröja med datorn på magen. maten är smaklös och kladdig och tyskarna är äckliga, dock är vi ett härligt gäng från sverige vilket gör att det känns liiite lättare. men bara lite, för jag saknar alla något så fruktansvärt ändå. inatt när jag låg i min knarriga säng ville jag inget annat än att arman skulle krypa upp och skeda mig och idag när vi skulle blunda och skapa det första vi tänkte på när läraren sa home så blev det en jensan i piprensare och vackra färger. för hon var det första jag kom att tänka på. som sagt, jag saknar allt. och tack för i lördagen, tillsammans är vi oslagbara.
    

Kommentarer

Postat av: Ylva

Publicerad 2008-10-08 15:25:19

På vilket sätt är tyskarna äckliga? Ni hade tur som kom dit så tidigt på kvällen!! Jag och de som kom från Arlanda kom fram till skolan vid 2am (US time) :S Fick 2-3 timmars sömn innan det var dags för fullspäckat schema. Hur många andra bor i ditt rum?

Postat av: Erik

Publicerad 2008-10-08 17:16:34

Tja! Flyttat in i din lägenhet nu, Irene hade städat riktigt bra =)



Skulle behöva koden till internet! Jag har snackat med din morsa och vi sätter över det trådlösa på mig så du slipper pynta för det... Skicka koden i sms, mail eller nånting! Kan inte spela poker på grannarnas oberäknerliga trådlösa nätverk :P



Have it nice in da states! // Erik

Postat av: Sara

Publicerad 2008-10-09 11:27:37

Postat av: Sara

Publicerad 2008-10-09 11:29:24

Hej darling! Skönt att höra att du har det bra! Saknar dig massvis och har redan saker som jag vet jag hade kunnat berätta för dig och du hade uppskattat!

Tänkte höra om du har någon adress till din familj sedan som man skulle kunna få?!

Pussssssssssar i lass! ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela