3 arbetsveckor

Publicerad 2008-10-31 03:14:27 i Allmänt,

hade det varit närmre till kylskåpet så hade jag tagit mig dit. tyvärr är det för långt. istället somnat jag in med en kurrande mage. först ska jag aktivera mitt strabuckskort så att jag kan komma in på deras trådlösa nätverk imorgon. och det är fredag imorgon, ännu en arbetsvecka har gått. och totalt tre. förutom mitt bakslag med B så känner jag att jag kommer mer och mer in i det för varje dag. vissa saker går av automatik och jag behöver inte tänka vid varje drag jag gör. det är skönt. men samtidigt ger det mig tid att tänka på massa annat, på gott och ont. 
   
jag har nyss skickat iväg en order på lite bilder. ylva tipsade om en bra och billig sida på nätet som framkallade digitala bilder på bara några dagar. det blev 86 stycken, och jag planerar att alla 86 små fyrkantiga ark med kärlek ska pryda min vägg på något vackert sätt.
 

Kommentarer

Postat av: Bruce

Publicerad 2008-10-31 10:16:19

Oh vad ledsen jag blev igår när jag hörde att du ringt när jag var på jobbet. Får väl skylla mig själv då jag inte svarat på ditt mail... Hoppas din helg blir lovely och att vi hörs snart.

Puss och kärlek

Postat av: Sara

Publicerad 2008-10-31 10:18:46

Vad var det för bilder darling? Puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela