wanna be on top?

Publicerad 2008-11-30 06:15:16 i Allmänt,

galet var skoj det var igår. vi startade kvällen med pizza och thanksgivingrester hemma hos emma. och jag star fast vid vad jag sa igår, det kan aldrig gå fel med tequila! sen tog vi tåget in till philly. gick först till en bar på 21th, men kort därefter tog vi taxi till 2th där det fanns andra saker som lockade. när allt stängde tog vi taxi hem till emma som ordnade med en privat efterfest, haha. för 72 gången för kvällen rann tequilan ner i halsen och jag kunde inte vara lyckligare. 
t a c k !

     
     
     
   
   

Kommentarer

Postat av: malin

Publicerad 2008-11-30 16:19:10

heeej gud va kul ni ser ut att ha det glädjer mig annica!

Ville bara säga Post på väg=)

puss malle balle

Postat av: Jenny

Publicerad 2008-11-30 19:58:50

Annica det finns en bild där du har en liten tendens till en lite generande hästlook.;)



Nä jag e nog bara avundsjuk att det inte är mig du skrattar med/åt!



Fast, eller nä eller jo så klart e jag det men Annica du har faktiskt ett lite smygg hästbett på bilden.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela