vendelsfridsgatan

Publicerad 2008-11-18 19:35:25 i Allmänt,


  
jag saknar min lägenhet, jag saknar den väldigt mycket. jag saknar att bara ha fem meter till köket från min säng och inte femtio. och jag saknar att ta femman in tiil gustav och möta upp nägon som jag håller nära hjärtat. jag saknar att cykla till  JP's och möta bruce för att sedan cykla vidare ner till stan. jag saknar med andra ord malmö och allt vad det innebär.
 
samtidigt som jag saknar mitt malmö så börjar jag uppskatta allt jag har här i rydal med omnejd också. jag uppskattar det fyllda skafferiet, kylskåpet och frysen och uppskattar att äta middag med 7 andra vid matbordet varje dad. mitt rum är nästintill perfekt och mitt egna badrum ska jag inte klaga på. sen att vi har städerska  varje veckan är ren lyx. och framförallt uppskattar jag att träffa Y och E och såklart mitt starbucks med en cinnamon dolce latte och pumpkin loaf.
 
   

Kommentarer

Postat av: Ylva

Publicerad 2008-11-18 19:42:14

Awww :) Vi är glada att ha dig här också gumman!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela