jag säger inget så har jag inget sagt

Publicerad 2008-11-30 04:42:57 i Allmänt,

tårar 1; när jag kom hem från emma i eftermiddags. kände hur allt i min mage ville komma ut, på båda hållen, så jag fick ta till några löpsteg från bilen till toaletten. och då plötsligt, från ingenstans, dyker denna stolen upp. som jag självklart springer in i och känner hur min lilltå i princip faller av.  
 
tårar 2; det spelar ingen roll hur många gånger jag sett detta SATC avsnittet förr. för varje gång skär det lika mycket i mitt hjärta när carrie berättar för aidan att hon har haft en affär med big. han är så sårbar, och hon är så ångerfull. vissa dagar är det för mycket för mig. som idag!
 
tårar 3; jag hade precis vikt klar all tvätt. tre fulla maskiner med tvätt låg prydligt ihopvikt i tvättkorgen och bara väntade på att bli lagt i garderober och lådor. på vägen upp i trappan, sovandes med en ögat, snubblar jag med denna jättekorg och ser hur en timmes arbete bara fallar ut framför mig och ner för trappan. det var bara att börja om igen. och det var inte så bara.
  
jag kan inte bestämma mig för om det är en bra eller dålig egenskap att jag kan visa känslor så lätt. ibland önskar jag att jag bara kunde hålla inne det, som idag. men det gick inte. det kanske är för jag är trött. man skulle kunna tro att min powernap innan på 3 h skulle göra mig piggare, men ack nej. jag är tröttare än någonsin. 
  
   

Kommentarer

Postat av: Millan

Publicerad 2008-11-30 21:29:19

Stackars Annica... Jag tror att det alltid är bra att visa känslor. Även om man inte alltid vill. Många kramar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela