måndagmorgon i rydal

Publicerad 2008-11-17 18:46:56 i Allmänt,

sara varför söker du lägenhet i helsingborg? du, jag och min pappa ska ju vara grannar när jag kommer hem. jag trodde det var bestämt. för din skulle hoppas jag att du flyttar, men för min skull hoppas jag innerligt att du stannar. så vi kan gå mysiga spontana promenader och fika dagligen.

min morgon började bra. gjorde mig ordning till hot n cold och gick ner och åt frukost med D och B. provade på ett rasberry te som var himmelskt gott. ska be missy köpa mer, det var bara provexemplar. jag och D hade en intressant diskution om vad våra barn skulle heta när vi blev gamla. hon skulle få två flickor och en pojke. dom skulle heta wilf (?!), kate och sara. wilf, för att brody heter det i andranamn. kate för hennes docka heter det och sara för att min vän från sverige heter det. när vi diskuterat namnförslag ett tag slänge D ur sig; i dont want you to go back to sweden annica, because i love you. en sekund senare säger B exakt samma sak. mina ögon vattnades, det var för tidigt på morgonen för sånna saker. det var ett riktigt moment! M stod borta i köket och log och sa att dom faktiskt tänkta åka och hälsa på mig i sverige sen. D ville träffa mina vänner och min mamma. B ville träffa the green bunny. det är lissebergskaninen, skicka en bild i min ansökan där jag och lullan står och håller om den, han har varit kär i den bilden sen dag 1.

efter min och ylvas frukost på starbucks så åkte jag, emma och hennes lille pojke till mallet för att titta på lite juklappar. måste var ute i god tid för att kunna skicka några med syrran hem till er alla. tittade runt lite men det blev inga inköp idag. hittade inget speciellt men får åka och leta mer någon annan dag.

ska tvätta lite innan jag börjar. det behövs. 
 
    

Kommentarer

Postat av: Camilla

Publicerad 2008-11-17 21:05:34

Vad söta barn =)Tänk när Ludde säger att han älskar mig... Vad roligt att prata med dig igår! Kramar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela